Najnowsze Wpisy

Wszystko sie okaże :) Komentarze (1)
23. sierpnia 2003 15:48:00
linkologia.pl spis.pl

Siemka :)

Pisze sobie tutaj, bo akurat nie mam co robic :) hee U mnie nudy... W czoraj mialam isc na dyskoteke ale nie poszlam bo kolezanki nie chcialy. Dzisiaj jest film w parku, mam nadzieje ze bedzie ktos na kim mi zalezy, chociaz TEN KTOS  sam o tym nie wie hehehe ale skomplikowane. Tak pozatym to mam zjebany chumor, bo od jakiegos czasu jakis frajer wypisuje mi glupoty na fotka.pl tam mam swoje zdjecia i pod nimi to wszytstko pisze, ale ja sie juz postaram aby znalesc tego cwelika ;] a kiedy to bedzie to nie wiem :) ehe ale najbardziej by mnie wkurzylo jezeli by cos sie stalo moim kumplom albo temu z kim bede jestem teraz... to naprawde bede zla :( tak na koniec to chcialm pozdrowic wszystkich :) i tyle na dzisiaj.... heheheh papa cmoczki :P

xenia87 : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
28293031123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

kotu | kuba14 | takie-zycie-jest | ona-i-on-1 | sylwia-15 | Mailing